10.1.15

ZARA BOMBER


Buy it HERE!

Hi, I received this amazing jacket yesterday from Zara. I've been seeing this one for a while now and I never took the decision of purchasing it. But that was until my friend, finally succeed to change my mind, and I really thank her for that 'cause I'm totally in love! I love everything about this jacket: the color, the pattern, the material,... And moreover, this jacket was on sales so no regret! Can't wait to wear it!

Hey, je viens de recevoir cette incroyable veste de chez Zara hier. Ca fait maintenant un petit moment que je la vois et je ne sais pas pourquoi j'ai jamais pris la décision de l'acheter. Mai ça c'était avant que mon amie me fasse, finalement, changer d'avis, et je l'en remercie vraiment pour ça car j'en suis limite tomber amoureuse! J'aime vraiment tout de cette veste: la couleur, le motif, la matière,... Et en plus de ça, elle était en solde donc aucun regret! Autant dire que j'ai vraiment hâte de la mettre!

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig